søndag den 24. marts 2019

FINN NØRBYGAARD I VINDERUP.

Det var i går aftes Finn Nørbygaard, skulle optræde på Hotel Vinderup.

Først skulle jeg på min Runde-Trunte-tur for at putte penge i Sparebøsserne, på Skipperkroen i Struer, og Irish Pub i Vinderup. 

Det er nu den samme ejer som driver både hotel og krostuen, og derfor både hedder Nørregades Køkken og Hotel Vinderup. 

Inden Finn skulle optræde skulle vi have noget at spise, hvilket jeg havde betalt for, i alt 425 kr. incl. mad og stand up show. 
Det var noget lækkert mad vi fik at spise, 3 slags kød, 2 slags kartofler, salat og brød.
Da vi havde spist kunne man godt buge lidt sødt og en kop kaffe, det kunne godt lade sig gøre men var dog ikke med i billetprisen, det kostede 30 kr. for en kop kaffe og et stykke kage. 

Kl. 20:30 gik Finn Nørbygaard på scenen, det kunne da lige snige sig op på 50 minutters optræden, det var så også incl. ekstranummer. 
Som er han god til at Finn ud af at få folk til at grine, så man føler sig knapt så snydt som han selv blev af Stein Bagger. 

Vi fik nogle gode vittigheder også af dem der er en smule uartige, men der var også en del gode sange.
Og så fik vi hilst på nogle af Finn's gamle figurer der stadig lever, Bonden der døjer med yverbetændelse i besætningen, og Karl Ejner fra Boris. 
I husker nok Karl Ejners Booking ? Nu har han en biograf, Boris Bio. Her viser han en krigsfilm: Kampen om Nesbygaard. 

Efter Finn Nørbygaards optræden, kom der en DJ. Men der var ikke lige nogle jeg gad at danse med. Så jeg smuttede ind på Irish Pub, der var flere der fik samme ide.
Men jeg blev der kun lige til en enkelt øl, da jeg ville nå toget hjem kl. 22:35. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar