søndag den 5. august 2018

MED ANETTE PÅ ELVIS MUSEET.

Lige inden jeg gik på sommerferie spurgte Anette mig, om ikke vi skulle tage en tur på Elvis Museet i Randers, her i ferien ?
Jo den ide var jeg da med på, og det blev så i dag på en Søndag vi tog af sted til MEMPHIS MANSION, som museet rettelig hedder.

Som lovet da jeg kom ud til hende kl.8 i morges havde jeg rundstykker med, og hun havde kaffen klar.

Kl.10 var vi dem der tog til Randers i hendes bil, og det var nu en hyggelig tur vi kom på.

Det er første gang for Anette, at hun besøger Elvis Museet, det er så tredje gang for mig. Og det er det største Elvis museum uden for USA, og spændende at gå rundt og se på de mange effekter museet har fået samlet. 
Noget at spise skulle vi jo også have, Memphis Mansion har en diner HIGHWAY 51.

Vi fik de her 3 små burgere, og en Milkshake.

Det er noget godt mad de laver i den Diner. 

Vi sluttede af i Elvis shoppen, hvor jeg fik købt et Elvis ur

Nu skal jeg lige have sat batterier i, og have uret hængt op. Det bliver sikkert så vældig !

Og som I kan se, ville jeg have et par Elvis solbriller:
På græsmarken lige overfor Memphis Mansion, var der kræmmermarked, der måtte vi over og kigge.

Vi snakkede ellers om vi ikke skulle købe noget, men der var lige et par Nisser der sneg sig med i Anettes kurv, og jeg faldt pladask for denne elefant Betty Boop ridder på.
I kan jo nok se, at hun passer perfekt sammen med mine gardiner:

Jeg skal så blot finde ud af, hvor Fanden jeg skal stille hende an ?

Da vi kom hjem til Hem igen, sagde Anette og jeg pænt tak til hinanden. Og vi ses jo inden længe igen, når Mona og Claus kommer på besøg.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar