lørdag den 2. december 2017

SKIPPERKROENS JULEFROKOST.

Fredag d. 1. December kunne jeg gå og glæde mig til at skulle til, Julefrokost på Skipperkroen i Struer.

På Lørdag er der igen Julefrokost på Skipperkroen, men i fredags var Julefrokosten for os der er medlem af kroens spareforening. Vi fik en fest til et rimelig beløb, med 5 øl-kort og livemusik.

Og så kunne jeg prale med, hvad jeg havde købt, for nogle af de penge jeg har opsparet i Sparebøssen.
Nemlig dette armbånd til 350 kr.

Vi var mange samlet til Julefrokosten, og Margit havde knoklet i køkkenet, så vi fik noget meget lækkert Julemad.

Og så var der Amerikansk Lotteri.
Jeg var skisme så heldig, at jeg vandt to gaver.

Bag det pæne papir, gemte der sig 2 batterilys, og chokoladefrøer.

Kl.21 ankom livemusikken, det var Bjarke. Der kom gang i festen, og jeg var ude at få en sving om.

Men ligesom Askepot måtte jeg forlade festen til midnat, da jeg i dag (lørdag), skulle på Juletur med Personaleforeningen Hønsegården.
Denne tur kan I læse om i morgen, her i Rygerkupeen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar