lørdag den 30. december 2017

FREDAGS ØL

Årets sidste fredag ville jeg sige et festligt farvel til, og valgte at tage toget til Vinderup, ud til Irish Pub.

Her var der gang i en Fredags fest, hvor folk raflede Løgn, og sendte en byge af pile af sted til en omgang Dart.

På Irish Pub kan man smage flere forskellige øl mærker, og så har de min favorit øl, Carlsberg 1883, både i små dåser og store dåser. Så det blev en festlig eftermiddag.

Jeg vil nu se om ikke jeg kan lokke mine veninder og venner i Struer med på, om ikke vi skulle tage en fredags eller lørdags tur derud ? 
I stedet for altid bare at hænge ud de samme steder, de kører de samme øl og spiritus priser som i Struer. Vi skal med toget, frem og tilbage, det koster en 20'er hver vej, når vi ikke det sidste tog hjem til midnat må vi jo med en taxa, er vi 4 personer bliver det en flad 50'er pr. snude.
I det nye år vil jeg jævnligt tage på Irish Pub, så kan vennerne jo smutte med engang imellem. 

Hen ad aftnen tog jeg hjem til Struer igen, slog et smut ind på Stoppestedet. Der var nu ikke den vilde fest, men værten og jeg blev enige om, vi snart skal have noget strip-tease til Struer. Vi er begge to venner med en sød stripper på Facebook, så det bliver jo nok hende vi får at se i Struer. 

Nå ! Jeg tog så videre på Skipperkroen, og der var et par af mine veninder. De fik mig lokket med op på Det Lille Apotek, der var der Fredags fest. Vi blev der lige til de lukkede, så tog jeg taxa hjem. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar