mandag den 1. januar 2018

NYTÅRSAFTEN 2017

Søndag d.31. December blev en rolig dag herhjemme, hvor jeg blot var ude for at købe mig en Nytårshat.

Resten af dagen hyggede jeg mig med TV og Twitter, ind til jeg skulle ud af døren og til Nytårs fest.

Sidste år holdt Skipperkroen for første gang en Nytårsfest der blev en succes, i år ville de i sagens natur gentage succesen. Så mon ikke vi skal til Nytårsfest igen, når kalenderen igen siger d.31. December, for det blev nemlig endnu engang en succes.

Vi var kun 15 personer som for 150 kr. fik en tre retters menu bestående af, Rejecocktail, oksebøffer med flødestuvede kartofler, og is til dessert.
Det var nogle virkelige møre og saftige bøffer, og vi havde det bare så hyggeligt lige til det blev midnat og klokken slog 12.

Der skulle Nytåret skydes ind, og vi ønskede hinanden velkommen i 2018.
Krudt behøvede vi ikke at have med, det havde kroen sørget for.
Dørene blev åbnet for øvrige publikum, der nu væltede ind.

Og så begyndte det ellers at regne, og det var umuligt at få en taxa. Jeg kunne lige så godt blive, så klokken blev fem før jeg tog hjem.
Der kunne man stadig ikke få en taxa, men nu havde regnen lagt sig, og løjerne var faldet til ro. Så jeg gik hjem.

Jeg fik et par drinks og shorts i løbet af Nytårsfesten, men holdt mig mest til øl. Så i dag har jeg det ikke slemt, er lidt mat i sokkerne, men ellers fejler jeg ikke noget.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar