mandag den 3. juli 2017

KUFFERTEN ER KLAR TIL TYSKLANDS FERIE.

Det er nu dejligt at vågne op på et hotel i Aarhus, en mandag morgen, og så vide at mens man sidder der og spiser sin morgenmad, står mine kollegaer ude på Rose Poultry og hænger kyllinger op.

Men det var i dag jeg måtte tage afsked med Aarhus, hvor jeg har oplevet en virkelig vellykket og festlig weekend, hvor jeg både fik Champagne og Bodytequila, og fik besøgt Den Gamle By.
Hvornår jeg tager til Aarhus igen, jeg tror ikke jeg venter helt til September hvor jeg igen tager til Pirat Fest.
Jeg overvejer om jeg skulle tage til Aarhus d.14.Juli, det er min sidste feriedag, så er der et helt år til næste sommerferie. Eller også skulle jeg vente til Fredag d.21.Juli, der kommer KANSAS CITY STUMBERS og optræder i teltet på Telefontorvet ved værtshuset HOS ANDERS. Kansas City Stumbers er dem som spiller det her festlige jazz, det kunne sikkert være en god oplevelse at opleve dem.
Jeg var sådan set bare lige hjemme i Struer i dag for at vende, lige for at få tømt min kuffert og få den pakket på ny.
For i morgen kører jeg over til Mona & Claus, og så drager vi af sted på campingferie i Tyskland. Og jeg kan se i vejrudsigten, at i Tyskland har de rigtig sommervejr. Alligevel har jeg også lidt varmt tøj med, for en sikkerheds skyld.

Jeg går ud fra vi kører hjem igen onsdag i næste uge, det bliver vi nød til, for så har jeg ikke mere rent tøj at tage på. Og så skal jeg hjem og bruge torsdagen på, at få vasket tøj og komme ud og få handlet ind til, det snart bliver hverdag igen.

Jeg tager ikke min computer med til Tyskland, så I må vente med at læse om turen i Rygerkupeen, til jeg kommer hjem. Men jeg har min telefon med, så jeg lover at sende live på Facebook, så I lige kan få en lille hilsen og se, at jeg stadig er i live.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar