lørdag den 29. juli 2017

ATOMIC BLONDE i APOLLON BIOGRAFEN.

I går syntes jeg at jeg trængte til varme popcorn og en kold cola, derfor tog jeg en tur i vores lokale biograf Apollon.

I Metro Expres havde jeg læst en reklame for filmen: ATOMIC BLONDE, og tænkte at det må da være den film jeg vil nyde mine popcorn til.

Kl. 20:45 i sal 3 blev filmen vist, og I kan rykke jer selv i næsen på at man ikke bliver snydt for underholdene og hæsblæsende action.

Filmen drejer sig om tiden lige før Berlinmurens fald, så der indgår i filmen historiske radio/tv udsendelser om alt det postyr der fører til murens fald, og ikke nok med det, så får man også fede 80'er top hits fra dengang det var cool at danse på diskoteket. 

MI 16 skal have fat i nogle dokumenter ovre i Østberlin, så de sender deres agent af sted . Ikke James Bond men en blondine, og hende skal man ikke tage fejl af. Hun får James Bond til at ligne Postmand Per, for hun kan Den Onde Lyne Mig uddele bankekød til slemme drenge, så selv Trinty Brødrene ville tage benene på nakken
for ikke at lide den tort, at blive tævet i brædderne af en spinkel blondine.

Hun er så dejlig politisk ukorrekt ryger cigaretter, drikker Vodka kun med is, og er skide sexet. Men desværre drenge, er hun kun til piger, og lader sig forføre af en lille lækker fransk brunnette med et par babser på størrelse med et par gode danske Fastelavnsboller.
Det er fandeme frækt at være med på en kigger, når de to tøser nøgne går i seng med hinanden.

Så hvis I i aften ikke orker det sædvanlige crap der vises i fjernsynet, bør I i stedet tage en tur i biffen og lade jer top underholde af en fyrig blondine.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar