torsdag den 1. juni 2017

SÅ ER DER YOU SEE MUSIK PÅ MIN MOBIL.

Det har godt nok været et større projekt, at få min nye mobil Samsung s8+ til at fungere.

Fra i dag holder jeg Pinseferie, har nemlig en ferie/fridag i morgen, hvor jeg skal af sted til København.

Derfor tog jeg i eftermiddag ud til You See butikken i Holstebro, medbragte min nye telefon og forklarede problemet.
Der fik jeg den rette hjælp til, at få Google til at fungere, og så få adgang til You See Musik.
Men da jeg kommer hjem opdager jeg først her, at nu er alle andre programmer og abs forsvundet fra telefonen. Om det er fordi You See Musik fylder så meget, at der ikke længere er plads til de andre programmer, aner jeg ikke.
Men det er træls at Facebook, Google, Kalender, Kontakter og med flere helt er forsvundet.
Hvis ikke jeg kan finde dem igen, må jeg atter ud til You See og have hjælp. For det kan sgu ikke være rigtigt, at en helt ny og top moderne mobil telefon skal bøvle så meget.

Det er da godt jeg stadig har min gamle Samsung 7, den fungere helt perfekt.
Nu jeg var i Holstebro, kom jeg lige forbi Tøjeksperten. Der kun i dag køre et 20 % tilbud kun til medlemmer, jeg havde heldigvis mit medlemskort med.
Så jeg fik købt disse shorts, og denne skjorte.
I alt kom jeg af med 650 kr., så nu har jeg pænt sommertøj at tage på, når jeg på lørdag skal feste i København.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar