søndag den 28. maj 2017

KILEN ROCK 2017

I år var der  et jubilæum i går som skulle fejres, Kilen Rock der nu har fundet sted på boldbanerne i Voldgade i 10 år.

Allerede i December kunne man købe billet til Kilen Rock, men der plejer altid at være et dårligt vejr netop til Kilen Rock.
Sidste år hændte der det meget sjældne, at der var tørvejr til Kilen Rock. Jeg kunne ikke forestille mig, at de skulle være så heldige 2 år i træk, derfor købte jeg ikke nogen billet i December.
Men så til Open By Night fredag aften, hvor der var et flot sommervejr, og man i vejrudsigten på TV-2 fortalte, at vi også kunne regne med godt vejr lørdag, tænkte jeg, at så må jeg hellere få købt den billet. Så kunne man ærgre sig over man ikke købte billetten i December, hvor den kun kostede 250 kr., for nu skulle man betale 350 kr.

Kl.10 tog jeg på Skipperkroen der i anledningen af Kilen Rock, serverede Brunch. Nej hvor var det lækkert, og rart at blive ordentlig mæt inden man skulle ud og drikke øl.

Da jeg var færdig med at spise kunne jeg mærke jeg skulle på WC og lave stort, så jeg gik hjem igen.
Så vil nogle sikkert stille det spørgsmål, om jeg ikke bare kunne gøre det på toilettet på kroen ? Nej !

Jeg har af og til mødt piger på Skipperkroen som gik på WC for at skide, og dem kan jeg ikke lade være med at rynke på næsen af. For tænk hvis man fik sådan en pige med hjem i seng og vi skulle have en 69'er, og man ved hun ikke har vasket sit numsehul efter toiletbesøg, ad !!!
Netop derfor tager jeg hellere hjem på WC hvis jeg skal lave stort så jeg kan tage et bad bagefter, det samme gør jeg også når jeg er udenbys og bor på hotel, For hvis nu man skulle være så heldig at rende ind i en pige der vil give en guffer, så ved jeg at jeg roligt kan trække bukserne ned og lade hende
komme til, uden hun får sin næse i bremsespor og en grim lugt.


Og så var det ellers af sted på den lange gåtur ud til Voldgade, da jeg var kommet ind løb jeg ind i min kollega Jes og hans kone, som bød mig en plads ved deres bord.
Skide fest sted de havde fundet, vi sad lige ud for madteltet og tæt på baren, og så lige den ekstra kanin i hatten, sad vi så vi kunne se alt der foregik på begge scener.

Der var jo 2 scener, den lille var der pausemusik i mens den store scene skulle gøres klar til de store hovednavne.
Det skulle fejres med maner, at Kilen Rock kan fejre 10 års jubilæum.
Første orkester på den store scene, var Michael Learns To Rock. Dem har jeg nu aldrig været vild med, men de var nu meget gode.
Efter MLTR stod der en ensom mand på den store scene, det var Tom Donovan. Han satte gang i festen med Irsk folkemusik, Amerikansk country, og et par vittigheder om Pia Kjærsgaard.

Når man drikker øl skal man på WC og lade vandet, det var herligt at opleve der er sket en produktudvikling på toiletvogne,
Man skal ikke længere stå og kigge ned på andres toiletbesøg, der er nu rindende vand så man kan skylle ud efter sit toiletbesørg. Og nu kan man også vaske sine hænder efter toiletbesøget, så det er blevet helt hygiejnisk at tage til udendørs koncert.

Lis Sørensen skulle også optræde til Kilen Rock, der syntes jeg nu ikke at hun høre hjemme.
Lad mig sige det på denne måde, at det ville være det samme som at Kandis skulle optræde til: Vi Elsker 90'erne.
Lis Sørens passer bedre til der hvor gamle mennesker tager til koncert.

Så skulle Bon Jovi Jam optræde, og de var super gode, og der efter L.I.G.A
Det skal jo nok provokere venstrefløjens feminister, at L.I.G.A har et pink trommesæt, og at trommeslageren har et par lyserøde trommestikker.
Man ved jo hvor meget feministerne skælder ud over kønsopdelte farver, men lad os nu skide på disse sure kællinger. For jeg syntes nu at pink trommer og ditto trommestikker ser ret så sej ud, og det passer godt til det bandet står for, hyggelig fest humør og søde sange.

Personen der fik lov at lukke og slukke Kilen Rock 2017, var Gulddreng.
Han passer skide godt ind i tiden vi lever i nu, det overfladiske Facebook liv, at man skal skille sig ud fra mængden for at blive set, og nogle sange uden dybde der virker lidt ligegyldige.

Ud over at drikke mange øl sørgede jeg også for at få noget at spise inden maven gik tom. Blandt andet fik jeg som I ser, Chili con Carne, og en pølse med brød.
Så da arrangementet var slut var jeg ikke helt brændt ud, men det var de jeg sad til bords med, de ville bare hjem.
Jeg tog på Skipperkroen, hvor der var livemusik med 40 i svinget.
De udgiver snart en CD, der fra fik vi et par smagsprøver, og så fik vi ellers partymusik så der både blev danset og sunget med.

Klokken blev 4 før jeg var hjemme i min seng.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar