torsdag den 25. maj 2017

TEKNISKE PROBLEMER.

I dag har jeg forsøgt at komme videre med at få min nye telefon, til at fungere.

På min nye Samsung vil jeg gerne have  adgang til You See musik, men der skal man ind på play butik. For at komme der ind skal man bruge Google der forlanger at jeg skal bruge min kode.
Når man ikke bruger sin kode, så glemmer man den.
I dag jeg omme hos Otto, som mente han kunne hjælpe mig. Men der var intet at gøre, så jeg måtte oprette en ny mail adresse der indtil videre er hemmelig, den er kun til brug på min nye telefon og Google Chrome som jeg fik oprettet ved samme lejlighed.

Så kunne jeg få Google til at fungere på min nye Samsung, men stadig med problemer.
I play butikken kunne jeg sagtens hente You Tube og få det til at fungere, men ikke You See musik. Den vil ikke acceptere min nye mail adresse og ej heller tlf.nr.
Så jeg må en tur ud til You See butikken i Holstebro, og se om de kan hjælpe mig, det får jeg først tid til på torsdag.

Nå men så ville jeg oprette Bluetooth forbindelser til mine højtalere.
Mine ørebøffer kunne uden problemer få forbindelse.

Men hverken min mini højtaler, eller min Marshall kan få Bluetooth forbindelse til min telefon. Sikke noget øv !
Alle 3 enheder fungere fint fra min computer, det kan så være pyt med det når det gælder Marshall at den ikke fungere med min telefon, den skal nu kun bruges herhjemme, men den bette højtaler vil jeg nu gerne kunne bruge. Så den må også med ud til You See, det kunne jo være, at de kunne hjælpe mig med at få skidtet til at spille.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar