fredag den 12. maj 2017

HAR KØBT EN SAMSUNG S8+ & MARSHALL HØJTALER.

I går var jeg på indkøb hos YOU SEE.


Det er den nye lækre telefon SAMSUNG S8+, jeg har dog stadig min Samsung 7 i selskabet "3".
Og det er fordi jeg er super godt tilfreds med "3's" internet, det er yderst sjældent ude af drift, og så det, at man kan bruge sine telefon i det meste af verden til en fornuftig pris. Hos de andre teleselskaber, kan man kun bruge sin telefon i Europa.

Min nye Samsung S8+ er planen jeg kun vil bruge til at lytte til al den gratis musik fra You See, og se det underholdning som TV-3 kun viser på Viasat download, og så til brug på Facebook.
Naturligvis skal telefonen også bruges til det den er skabt til, at ringe til og fra. Men der har jeg en fræk ide om de eneste der må ringe til min S8+, er mine veninder. De bliver de eneste som får mit nye tlf.nr.
Og så vil jeg kalde min S8+ PARTYPHONEN. Det er det jeg siger når telefonen ringer " Det er partyphonen", så er de aldrig i tvivl om det er mig de har ringet til.

Alle andre må nøjes med, at ringe til min gamle telefon.


Jeg købte ørebøfferne, så man kan lytte til musik i fred, når man sidder i en bus eller i toget. Og så kører You See et tilbud, når du køber 2 produkter får du et tredje produkt gratis, så købte jeg den lille mobile højtaler. Den kunne jeg tage med, når jeg skal feste med veninderne, og vi skal lytte til musik fra You See.

I tirsdags var jeg ude hos ELGIGANTEN og gøre et indkøb.

Langt om længe skete det jeg har ventet på, at Marshall højtaleren kom ned i en fornuftig pris: 799 kr.
Den får fine anmeldelser i mange aviser, og det er klart. Marshall højtalerne har været baggrund for de aller populæreste rock og heavy bands gennem mange år, med det gode ry er det forventeligt de også kan bruges som stue højtaler.

Se lige her en flot indpakning.

Lige nu ligger alle mine nye indkøb til opladning, og jeg glæder mig til at hører det spille. Ikke mindst min Marshall Højtaler og min S8+, S8+ kræver dog noget før jeg får gang i den, der skal oprettes Google og der er nogle ting fra Samsung jeg også skal sætte mig ind i.

I aften skal jeg i byen med mine veninder, så i morgen skal jeg absolut ingen steder. Der vil jeg bruge tid på at få telefonen til at virke, jeg håber virkelig jeg kan hitte ud af det. Mit håb er, at jeg i morgen aften kan følge Melodi Grand Prix på S8+ og hører musikken på højtaleren.

Hvis der går ged i den, kender jeg sikkert nogle som kan hjælpe mig.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar