søndag den 4. september 2016

FESTUGEN I AARHUS

I programmet for årets Festuge i Aarhus, kunne jeg læse, at der på Telefontorvet skulle der optræde et band der spiller The Shadows, fredag 1 sept. kl.16.
Det ville jeg ikke gå glip af, og fik bestilt en ferie/fridag.
Så kunne jeg tage formiddags toget, og ankom til Aarhus, så jeg kunne spise frokost på Teater Bodegaen.

Her fik jeg en menu man ikke kan få nogle steder i Struer, Bøf med spejlæg, og en øl og en snaps.
Det var virkelig lækkert, bagefter fik jeg booket ind på Hotel Cabinn.

Og så var det ellers over på Telefontorvet.

Det var et skide godt band der gik på scenen kl.16.

Touch of Shadows.

The Shadows var berømte i 60'erne og op gennem 70'erne, og det her band kunne virkelig spille alle Shadows melodier, men vi fik også smagsprøver på The Cliffters, The Beatles, og ikke at forglemme Sir Cliff Richard.
Og så kan man ikke lade være med at spekulere over, om ham Elvis nu var bedre end Cliff.
For Cliff's hits fra 60'erne er jo fulde af charme, og sange man kan synge med på.

Lørdag skulle jeg mødes med Annemarie, hun og Bjarne kom til Aarhus, han skulle ud til noget skyde konkurrence, så Anne og jeg, havde eftermiddagen for os selv.

Vi lagde ud med at få en øl, og så slentrede vi en tur gennem byen. Og kom så om til en sjov butik.
Jeg kunne ikke stå for denne kasket.

Vi var blevet øltørstige, så vi fandt vej til Der Kleine Bierstube, hvor vi fik smagt et par gode tyske øl.
Eftermiddagen sluttede vi af med kaffe og kage, for jeg skulle til Pirat fest kl.17, og hun skulle hjem på sit hotel.

Pirat festen forløb som altid varmt og festligt, vi var samlet 70 personer. Nu har jeg snart været medlem af denne loge i 2 år, så jeg kender de fleste af gæsterne.

Først fik vi noget lækkert at spise, og bagefter en fed fest på Fidel's.
Jeg plejer at sige at vores Pirat piger er de smukkeste, og det er de, de er også de sjoveste. Og så er de absolut ikke nærig med kys, på sådan en aften får man masser af kys og kram, og klap i numsen. Og naturligvis må jeg også meget gerne røre ved dem.

Annemarie og Bjarne kiggede ind på Fidel's til en god nat drink.
Det var også der omkring jeg ville over på hotellet og i seng, da jeg skulle op og med toget hjem her til morgen.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar