tirsdag den 13. september 2016

MED DSB TIL EROTIK MESSE.

Jeg ku' se på Facebook, at der EROTIK MESSE i 3 byer i løbet af efteråret. Den i Aarhus og den i Odense, har jeg ikke mulighed for at opleve, der er jeg allerede fuldt optaget.
Men Erotik Messen i Valby, er der bingo !


Og så passer det som en dildo i måsen, at Lørdag d. 8. Oktober, invitere DSB hele Danmark ud at rejse.

Til en pris af 125 kr. kan jeg på samme billet rejse til København og hjem igen, bare det er inden for samme døgn.

Jeg var vaks ved havelågen, og klikkede ind på DSB siden, det er en print selv billet man køber, som bliver sendt til min E-mail. Sådan noget hø, for jeg har ingen printer.

Hvad gør man så ? Jo, jeg ringede til min kære kollega Anette, og satte hende ind i situationen.
Det skulle vise sig, at der slet ingen ko var på isen. Jeg skulle bare bestille billetten og få den sendt til hendes E-mail, og så tog hun billetten med til mig på jobbet i dag.
Som sagt, så gjort ! Så nu skylder jeg hende min skønne kollega et ekstra Fredags Kram.

Og i dag var jeg på banegården og få købt pladsbilletter til d. 8.oktober, så nu er alt på plads.

Lørdag d. 8. Oktober tager jeg med toget kl.6 om morgenen, så ankommer jeg til KBH ved 10-tiden.
Der vil jeg slentre en tur gennem Strøget, og om til DET LILLE APOTEK, og spise en god frokost.

Der næst er det med Taxa ud til Erotik Messen i Valby Hallen.

Og kl.20:55 går det med toget hjem til Struer igen, jeg er hjemme igen lige over midnat.
Det kan sgu da ikke passe bedre, for så trænger jeg til at komme på  SKIPPERKROEN i STRUER , og slutte en herlig dag af med nat mad og en godnat øl.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar