mandag den 25. april 2016

LOOP & LÆGEN

I dag skulle jeg igen en tur til lægen, det skyldes den irritation på mine bryster.
Jeg har smurt dem med creme men det hjælper ikke en meter.
Lægen tog et billede og sendte det til en hudlæge, der kommer svar om 3 dage.
Jeg er spændt på hvad der kommer ud af det, for skal jeg til hudlæge med mit problem, vil der gå op til 3 mdr., før jeg kan komme til.

Og nu jeg var hos lægen kunne jeg lige så godt gå en etage ned, og tage en ½ times træning i Loop.

Jo jeg går skam stadig til træning i Loop, men da jeg for tiden er lidt presset med tiden, bliver det kun til 1 eller 2 gange i ugen.
Dels skyldes det at mine weekender er fuldt optaget, hvilket de for øvrigt er gennem hele sommeren.
Og i hverdagene er det TV-3 der stjæler af min tid. For i hverdagene har jeg kun den tid til rådighed der er fra jeg kommer hjem fra arbejde, til jeg går i seng kl.19.

For tiden er der PARADISE HOTEL, det må jeg følge med i om eftermiddagen.
Og nu sender TV-3 så også TIL MIDDAG HOS, det er dog ikke hver uge jeg vil følge med i det show. Det er kun når der er nogle der kunne være interessante.
I denne uges udgave af Til Middag Hos, medvirker bl.a. den smækre brunette Nikita Klæstrup, og den larmende blondine Stine Kronborg.
Jeg er ret sikker på de to tøser har noget godt i gryderne, der kan gøre ugen underholdene at komme igennem.

Så i denne uge springer jeg Loop træningen over. Men når Paradise Hotel slutter, vender de sædvanlige genudsendelser af Luksusfælden tilbage på skærmen, og så får jeg atter tid til Loop.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar