onsdag den 6. april 2016

OPTAKT TIL EROTIK MESSEN

Da jeg i Januar læste på Facebook,  at der skulle være Erotik Messe i Valby i April, skyndte jeg mig, at få bestilt 2 ferie/fridage på jobbet, og få booket et værelse på Cabinn City.

I dag skulle jeg afsted til København, det var en rar følelse at tage hjem fra arbejde og vide man nu kan nyde en forlænget weekend, hvor der skal ske lidt ekstra.

Hjem og i bad, få kufferten pakket og op på banegården. Lige forbi Smørrebrødsforretningen, og købe et par gode håndmader man kunne nyde i toget.

Og nu er jeg så landet i Hovedstaden, og befinder mig på Cabinn.
Var ovre på den Kineser restaurant der ligger nabo til Rio Bravo og spise. Det var så det eneste der skulle ske i aften hvor Tivoli åbner. Men jeg er her ikke for at opleve Tivoli.

I morgen bliver en rigtig hygge dag, med en slentre tur på Strøget, og få noget lækkert at spise. Og måske også finde et værtshus og få nogle øl.

Og på Fredag tager jeg så ud til Valby Hallen til Erotik Messen.
Der kan jeg se, der er en del piger jeg kender på Facebook som skal optræde. Så jeg gætter på, at det godt kunne gå hen og blive en festlig fredag.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar