lørdag den 9. april 2016

MÅ SNART TIL KØBENHAVN IGEN

Min Moster Nora sagde ofte, at det værste ved at tage på ferie er at man skal hjem igen. Når nu man har haft et par vellykkede dage i København, kan jeg sgu godt følge hende.
For det er træls at komme hjem til den grå og kedelige hverdag igen, det hjælper en smule jeg kan se frem til på fredag, hvor jeg smutter et smut til Aalborg.

Som I har kunnet læse her i Rygerkupeen, gik jeg en tur i Hovedstaden, ikke bare den sædvanlige ned ad Strøget, men tog en afstikker ad de små sidegader.
Det var så her jeg fik øjnene op for, at jeg inden længe må tage en tur København igen.

For det er på de her sidegader der ligger nogle særdeles spændende butikker, hvor jeg gerne vil bruge nogle af mine penge.

Jeg faldt over 2 butikker: Figaros Cigarer.
Det er en butik for alle raske drenge mellem 10 og 100 år, her kan man finde alle de sjove figurer fra Star Wars filmene og tegneseriehæfterne + en hel masse andre sjove ting og sager.
Mange af disse figurer er pisse dyre, men der er også nogle der er til at komme til for os med små sparegrise. Jeg fik øje på et par figurer der hører hjemme på min røde hylde.
Og netop min røde hylde, fandt jeg en anden butik hvor de har et stort sortiment af de modelbiler jeg samler på.

Når min sparegris er tanket op tager jeg afsted til København igen, og så må jeg ind og gøre et par indkøb i disse 2 forretninger.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar