lørdag den 9. april 2016

EN SEXET EROTIK MESSE I VALBY.

Fredag skulle jeg afsted til hele det min udflugt til København handlede om, Erotik Messe i Valby Hallen.

Men jeg havde i mine tanker, at derude er der nok ikke det store udvalg af mad at vælge imellem, så det var vigtigt lige at få noget ordentligt at spise inden turen ud til Valby.
Jeg fandt vej om til Dalle Valle, der har de hver dag den store frokost / brunch buffet.
Det er ikke det man spiser der er dyrt, altså 79 kr., og så må man gå til fadet så længe man orker.
Det er hvad man køber at drikke der er dyrt, så jeg købte blot en kop kaffe. En stor kop til 30 kr., og den var fyldt helt op.
Så der er ikke noget at klage over, det er der bestemt heller ikke over den store buffet.
Er du Vimmer for noget meget lækkert mad, det er vel tilberedt og det der skal være varmt er varmt, og det kolde er koldt.

De penge det koster at spise hos Dalle Valle, er givet godt ud.
Så var det "hjem" på hotellet og komme i bad, og lige et smut over på mit københavnske stamværtshus: Byens Bodega.
Dette værtshus ligger i samme gade som Hotel Cabinn City, og er et hyggeligt lille værtshus.
Da jeg trådte ind på Byens Bodega var der fuldt hus, nogle postbude som var ude for at fejre en kollega. Så der var højt humør og en skide god stemning, og der var lige et bord til mig.
Jeg havde studeret Rejseplanen, om man kunne tage en bus ud til Valby Hallen. Der kører busser til Valby, men åbenbart holder de ikke lige ved hallen, så i stedet tog jeg en Taxa derud.
Så slipper man for det bøvl med bussen, taxaen holder lige ved døren og det koster 123 kr., det er sgu da til at komme over.

Det kostede 200 kr. i entre, og til Erotik Messen mødte jeg nogle af de frække tøser som jeg kender på Facebook.
De er altså også smukke når man møder dem i virkeligheden, og så møder de dig med et dejligt varmt vi-kender-hinanden-smil.
Og nu er jeg ikke en syg stalker som straks tror det fordi de vil knalde med mig.
Jeg er blot en ganske almindelig drengerøv, som bare godt kan lide de frække Facebook tøser. Derfor lader jeg dem naturligvis være i fred, og så vinder man et par ekstra smil i løbet af sådan en aften.

Erotik Messen var denne gang rigtig godt skruet sammen, der skete hele tiden noget på de forskellige scener. Så man gik ikke rundt og kiggede på sit ur og tænkte, nu har jeg da vist set det jeg skulle. Denne her gang havde man lyst til at blive, og se hvad der nu skulle ske.

Der var en del kendte mennesker til Erotik Messen, bl.a. skuespilleren Ellen Hillingsø, som havde et kamerahold med sig.
Og så var der Pia Struck som på den lille scene skulle holde et foredrag om sex og samliv.
Desværre er hun nervøs for at træde tilhørende over tæerne og undskylder lidt for ofte, og så vil hun også være politisk korrekt og kønsneutral.
Der må jeg sige, hun burde Fuck den politisk korrekthed, og så bare tale rent ud af posen. For de emner hun tager op er så rigtige og interessante, og så rammer hun plet. Der er meget i det Pia fortæller om man kan nikke genkendende til, i særdeleshed det om mænd lukker deres følelser inde ofte fordi de oplever feministernes mandehad.
Efter foredraget kom der en journalist fra POLITIKEN hen til mig og spurgte ind til hvad jeg fik ud af det jeg hørte.
Det kommer med i POLITIKEN på tirsdag, uden billede, så må vi se om han fik det hele med, som jeg fortalte ham.
Jeg fortalte om grunden til jeg er single, er ikke fordi jeg hader kvinder, men fordi jeg opleve 3 sider af kvinderne.
Kvinder er skide søde og sjove når bare man er venner, ofte er de bedre kammerater end mænd er, fordi man kan tale om dybe og nære ting, som man aldrig kunne drømme om at tale med en anden mand om.
Bliver man kæreste med pigen vender det hele 180 grader, så er alt det søde og sjove væk for nu skal vi være seriøse. Og så bliver man lagt i benlås for hun vil have magt, og både hverdagene og weekenderne handler kun om sure pligter.
Det gider jeg sgu ikke, derfor er jeg single. Og når jeg trænger til at være sammen med en kvinde, tager jeg i swingerklub. Det dejlige med de kvinder man møder i en swingerklub er, at de vil godt det søde og det frække, og bagefter kommer man ikke op og hænge på nogle sure pligter.
Bagefter var jeg henne ved Pia Strucks stand, hvor jeg sagde til hende, at du gav mig gode råd da du stod på scenen, så nu er det min tur til at give dig nogle gode råd.
Du skal lade være med at være bange for at træde folk over tæerne, for det gør du ikke. Man bliver ikke ked af det fordi man bliver ramt, man føler en lettelse fordi man kan nikke genkendende til det du fortæller om. Pia var glad for min ros.
Så fortalte jeg hende om det foredrag jeg var til fornylig om Tantra sex / massage, og forklarede hende at det jo nok er det jeg har behov for at prøve.

Inde på den store scene skulle der holdes DM i Strip.
Jeg kiggede ikke på ale deltagerne, da der også var andre ting jeg ville se.
Men jeg ville ikke gå glip af pigen jeg kender på Facebook; MISS NUNA.
Hende oplevede jeg for et par år siden, da der var Erotik Messe i Nørresundby.
Miss Nuna er en rigtig Rock 'n Roll tøs, det var et flot show hun havde fået sammensat, og hun har virkelig sit publikum i sin lune hånd. Så taget på Valby Hallen lettede da hun tog sine trusser af.

Resten af aftnen tilbragte jeg hos City Swingers, det er nu så hyggeligt at være i selskab med swingerne. Og der var en god og dejlig uartig stemning på deres stand, samt de havde en bar.

Her var der en opvisning, hvor man fik lov at se en kvinde der får en sprøjteorgasme.
Hun fik naturligvis et stort bifald, det mangler da også bare. For hun stiller op helt nøgen uden maske på, ligger sig på sengen med spredte ben. En mand sætte sig ved siden af, som ikke kun fortæller men også demonstrere hvordan man bruger sine fingre i hendes kusse. Virkningen udeblev ikke, sikke hun da kunne sprøjte.

Aftnen sluttede jeg af med at få en fransk hotdog og en fadøl. Og så var det ellers med en taxa tilbage til hotellet.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar