lørdag den 16. april 2016

FORBANDET FREDAG blev til FRÆK FREDAG.

Jeg skulle afsted til FREDAGS BAR i Aalborg, og som altid bor jeg på Cabinn.
Efter jeg var kommet på plads på hotellet, måtte jeg ud og kigge efter et måltid mad.
Der var et stort marked, International Marked. Det er vist også dem, eller noget i samme stil der fandt sted i Struer sidste år. Det var super nice at gå en runde og kigge i de forskellige boder, det var så ikke lige der jeg valgte at spise.

I stedet var det lige overfor på CAFE LIMFJORDEN.
Der servere de sørme noget lækkert mad, og så til en rimelig pris.
Bagefter var der tid til at trave hen til THE WAFT, og få en Tysk øl inden jeg skulle til Fredags Bar på OLD GAMERS PUB.

Når man har haft en Forbandet fredag på jobbet, for det var sgu en rigtig møg dag, var det en Fandens befriende følelse at mødes med mine Scor venner. Her bliver man modtaget så man føler sig velkommen og værdsat, så mærker man den indre ro, endelig kan man sætte sig ned og bare slappe af og være med til at skabe en festlig fredag aften.

Det blev for mig til mere end bare en festlig aften, det blev lidt af en Fræk Fredag.
Jeg fik selskab af et par selskabelige piger, der var ellers så mange andre fyre de kunne have valgt, men de valgte at være i selskab med mig.
Vi fik nogle gode grin og samtaler, og kom også ind på Tantra sex og sprøjteorgasmer.

Og så fortalte jeg om den tur jeg fornylig havde til København, og hvor jeg  til Erotik Messen tilbragte det meste af aftnen hos City Swingers.
Så nu har jeg besluttet mig for i min sommerferie vil jeg over og besøge City Swingers, jeg vil se deres Swingerklub.

Det kan være jeg får selskab på den tur, i hvert fald, kommer jeg til at møde pigerne igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar