søndag den 17. april 2016

DA MISS NUNA KOM TIL STRUER

Fredag aften var jeg i Aalborg til Scor fest, derfor var det ellers min mening, at jeg bare ville have en stille og rolig lørdag aften herhjemme. Men så kunne jeg læse på Facebook at der på vores værtshus STOPPESTEDET skulle der foregå en meget sjældent begivenhed i Struer, nemlig strip-tease. Det står faktisk så slemt til at hvis man skulle føle trang til at se et par bare patter bliver man nød til at køre en tur ud på landet og kigge på en ko, og så skal man da vist lide af en sjælden sygdom, hvis man kommer i stødet af det syn.
Pigen der skulle strippe for os, var Miss Nuna. Så fuck alle de genudsendelser i fjernsynet, for Miss Nuna må jeg bare opleve.
Først skulle der varmes op med 3 timers fri bar til 300 kr. Herligt ! Så fik jeg da smagt på nogle Captain Morgan rom.

Da de tre timer så var gået trådte Miss Nuna ind ad døren.
Hende oplevede jeg for et par år siden til Erotik Messen i Nørresundby, og i sidste uge til Erotik Messen i Valby hvor hun med sit show løftede taget på hele Valby Hallen. Så jeg var da spændt på at se hvad hun kunne af løjer i de trange kår, Stoppestedet har at byde på.
Jeg skal da hilse og sige, Miss Nuna gav os et hot show. Måske lettede hun ikke taget, men da både bh og trusser røg af sad vi bag duggede ruder. Og klapsalverne ville ingen ende ta' da showet var forbi, så jeg er sikker på, at Miss Nuna er velkommen til at strippe for os igen en anden go' gang.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar