mandag den 25. maj 2015

SOMMERFERIEN 2015 ER PLANLAGT.

Om kun en håndfuld fingre får jeg sommerferie, altså om 5 uger i ugerne 27-28-29. Så vil jeg håbe at det her vintervejr foråret har budt på, er overstået, så man kan få 3 ugers ferie med sol og varme.
I år skal jeg ikke til udlandet, jeg bliver hjemme i Danmark.

Jeg har brugt formiddag til at få planlagt hvad der skal ske i min ferie.

Lørdag d.27. Juni skal det fejres jeg går på ferie. Og meget passende arrangere Rådhus Cafeen i Struer, et AC/DC kopi band.
Jeg har et par venner der vil med i byen den aften, det går hen og bliver festlig.

www.silkeborg.com

Onsdag d.1.Juli Jeg har ofte været med Hjejlen fra Silkeborg til Himmelbjerget.
Men jeg har aldrig prøvet en sejltur fra Ry, så det skal prøves i år.
De tilbyder en frokostsejlads til 175 kr. Så får man serveret smørrebrød og en øl, ombord. Det tror jeg bliver hyggeligt.


Fredag d. 3. Juli  går turen til Aarhus.
Inde på Scor.dk er jeg medlem af et par loger, det har jeg før fortalt om her i Rygerkupeen.
Jeg har været med 2 gange i Aalborg, 3 gange i Randers, men kun 1 gang i Aarhus. Fordi at de fester i Aarhus foregår på en dato hvor jeg ofte skal noget andet.
Men i min sommerferie kan jeg være med til Piratfesten i Aarhus.
Så der tager jeg afsted til Aarhus om fredagen, så jeg lige kan kigge ind på mine stamværtshuse.
Piratfesten foregår om lørdagen fra kl.15 til langt ud på natten.

Lørdag D.11.Juli har jeg det helt store arrangement, hvor jeg håber at kunne få mine Facebook venner med en tur på Bakken.
www.bakken.dk

Der smider vi vinterfrakken og får en sjov sommerdag på Bakken.
Turen bliver nok en smule dyr for os fra Jylland, vi skal over til København allerede om fredagen, og må bo på Cabinn fra fredag til søndag.

Men vi får altså nogle gode oplevelser der forhåbentligt er alle pengene værd.
Om lørdagen begynder vi med brunch på Cafe Obelix på Vesterbro Torv.
Og ude på Bakken, skal vi opleve Korsbæk (Matador), og på Bakkens Perle får vi en Sparerib fest, og så skal vi opleve Bakkens Hvile med de festlige syngepiger.

Jeg kan se jeg får en god og festlig sommerferie i år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar