fredag den 22. maj 2015

FREDELIG FREDAG

Oven på sådan en møg uge med overarbejde på jobbet, og en hel times overarbejde idag, og så lige på en fredag. Så er man brugt når ugen er omme, så i aften vil jeg bare slappe af herhjemme.

Jeg kørte ud til Holstebro, for at handle ind hos Frellsens chokolade. Det er godt nok længe siden jeg har været der ude, men nu er det jo Pinse, så vil jeg have lov.

I gågaden i Holstebro kom jeg forbi skotøjsbutikken, ja så kom jeg lige til at købe disse par Ecco sko. De findes også i sort, men der syntes jeg nu de ligner arbejdssko.
Så jeg købte et par i blå til 800 kroner, dem vil jeg have på imorgen aften, når jeg tager på værtshus.

Men i aften vil jeg bare slappe af herhjemme.
På TV-2 er der Tivoli Revy "Tam Tam", det skal nok blive sjovt.
Men jeg glæder mig nu til søndag aften, hvor jeg ikke skal tidligt i seng og derfor kan se Søndags filmen. Ikke den på TV-2, men den på DR-1.
Filmen om Dirch Passer visse Søndag aften kl.20:00 på DR-1, og det er en fremragende film jeg husker at have set da den gik i biografen.

Og det var så derfor jeg idag var ude hos Frellsens Chokolade, og købe 6 gode flødeboller, så jeg har noget godt guf der skal nydes til alt det gode fjernsyn der sendes i Pinsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar