søndag den 10. maj 2015

RANDERS FESTEN

Igår var jeg afsted til en Scor Loge fest i Randers, hvor jeg igen boede på Hotel Randers.

Men da det var noget værre møgvejr, gad jeg ikke gå en tur i gågaden. Jeg valgte i stedet, at tage en tur ud til Graceland Randers.
Altså Elvis museet.

Jeg har været der før for nogle år siden, og det er stadig det samme.
Dog er der kommet en nyhed.
Denne radiobil har Elvis Presley kørt i, engang han var i et tivoli.

Og da jeg havde fået noget at spise, var det tid at kigge indenfor i museums butikken.
Her fik jeg købt denne skjorte til 400 kroner, I skal bare se skjorten, den er virkelig fed.
Den vil jeg have på her i Pinsen.

Og så var det hjem på hotellet, og komme i bad og få mig klædt om.
Og så afsted til fest på CAFE SLYNGBORG
www.slyngborg.dk

Logen i Randers har 2 års jubilæum, og det blev fejret med kaffe og kage.
Men vi gik nu ikke tørskoet hjem, for der kom også sprut på bordet.
Og så har Cafe Slyngborg en skide god DJ, som virkelig kan finde ud af at spille party musik. Både det nye og det gamle, og en lille smule rock og country.
Og da han så spillede Tørfisk med VLTJ, var vi alle ude på dansegulvet.

Det er nu tredje gang jeg er med til Loge fest i Randers, og jeg holder virkelig af at være i selskab med disse mennesker, og det fede er, de kan også godt li' mig.

Festen sluttede ved 2-tiden. Og på fredag skal jeg afsted igen, til en Loge fest i Aalborg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar