søndag den 24. maj 2015

PINSE SØNDAG

Jeg var da lige ude og vifte lidt med ørene igår aftes, men var hjemme igen omkring midnat.
Det var min mening jeg ville have vasket noget tøj idag, men nogle var kommet mig i forkøbet, så må det vente til imorgen.

Og når man ikke kan få vasket tøj, må man jo finde på noget andet, at få tiden til at gå med.

Så jeg kørte en tur ud til Nr.Vorupør, her blæste der en frisk vind. Og der var mange turister der også havde fundet vej derud.
I Vesterhavs Cafeen, købte jeg en Stjernekaster, det er et stjerneskud hvor man er fri for den kogte fisk. Her var der tilgengæld tre stegte fiskefiletter, laks og et kogt æg, det smagte bare godt.

Da jeg ville afsted igen, løb jeg ind i min kære kollega Anette, hun var også draget en tur til Nr.Vorupør, sammen med sin søster og svoger og deres to børn.

På Humlum Camping var der kræmmermarked, der var jeg en tur omkring på hjemvejen.
Der plejer nu aldrig at være noget, jeg kunne drømme om at købe og eje på sådan et kræmmermarked.
Der var dog en bod med et fristende tilbud, denne London Taxa.
Så der fik jeg en ny bil med hjem, til min røde hylde.

Kæft det er dejligt at tænke på man også har fri imorgen, det betyder ikke jeg tager i byen i aften igen.
Jeg vil bare slappe af herhjemme, og se filmen om Dirch Passer. Filmen kommer på DR-1 lige efter TV-Avisen kl.21.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar