søndag den 1. februar 2015

SKIPPERKROEN

Min lørdag gik med at vaske tøj, vaskemaskinen kørte som den skulle 1 time og 18 minutter. Men det var noget møg med tørretumbleren, der åbenbart ikke kan skabe varme nok når vejret udenfor er koldt. Så det gik hele eftermiddagen med, at få tøjet tørret. Det var ellers min mening jeg ville have været en tur til Skive, hvor der var kræmmermarked, men det kom jeg ikke afsted til.
Når man ikke kan komme nogen steder i dagslys, må man jo liste afsted når mørket falder på.
Så da jeg havde spist aftensmad, ville jeg en tur på Bubsi.
Først ringede jeg til Struer Taxa, men der var åbenbart ikke nogen i den anden ende af røret. Men se der er vi så heldige i vores lille by, at vi nu har 2 Taxa selskaber, det andet er Struer-Thyholm Taxa.
Der var forbindelse, og der gik ikke engang 5 minutter før der holdt en Taxa til mig. Så det var også dem jeg ringede til, da jeg ville hjem igen.
Jeg tog på SKIPPERKROEN, lige for at varme op inden turen gik videre til Bubsi.
Det var Perry som stod bag baren, og jeg fik selskab af hans kæreste Dicte ved baren.
Der var en god og hyggelig stemning på kroen, voksne mennesker der sad omkring baren. Vi kunne både snakke og grine, og der var øl til en tyver, og en Irsk kaffe skulle man da osse lige have.
Sådan et god selskab gider man ikke forlade, så Bubsi må vente til en anden gang.
Her klokken 17:05 skal jeg mødes med Perry og Dicte på RÅDHUS CAFEEN. Hvor dagens ret er Flæskesteg.
Men det er Søndag og jeg skal hjem og i seng kl.19:00, så i aften holder jeg mig kun til sodavand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar