tirsdag den 10. februar 2015

MÆND & HØNS

Lige som i fredags havde vi også idag Tirsdag, en slagtefri dag. Så for engang skyld var min sengetid ikke kl.19, og kunne derfor tage en tur i biografen på en mandag aften.

Hvor jeg så filmen:
Det er nok en af de særreste film jeg til dato har set, og jeg sad da også og tænkte, hvorfor i alverden sidder jeg her og kigger på denne film.
Men MÆND & HØNS har nu alligevel et eller andet over sig der gør, man bliver siddende i sit biografsæde og ser filmen til ende.

Vi møder de to brødre som begge er født med et hareskår, og de finder ud af de ikke er de eneste i Verden. De finder ud af de har nogle brødre, som de drager afsted for at møde.
Disse brødre bor på en lille Ø.

Det første møde går knapt så godt, det bliver et slagsmål i stil med de slagsmål man ser i Tom & Jerry.
De må da også igennem et par slagsmål mere, før de finder familiefreden. 

Så vil filmen meget gerne byde på to gys, et på loftet og et nede i kældren. Og det er virkelig med den her; nu er det altså meningen du skal blive bange.
Men når man hver eftermiddag kl.16 ser BONES på Tv-3, er det ikke nogle gys man komme til at tisse i bukserne af.

Når filmen er forbi og man går hjem igen, er det med en holdning om, at det var en god lille lun komedie. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar