søndag den 15. februar 2015

MÆND & KYLLINGER

Jeg fortalte mine 2 kollegaer Kim og Anette, om al det kyllingekød jeg har liggende i min fryser, som jeg snart må have spist.
De sagde : Så lad os holde en fest.



Vi mødtes hos Kim igår aftes, hvor jeg havde to poser kyllingelår med. Heldigvis har vi Anette som er god til at lave mad, så det blev til et festmåltid.

Det blev en hyggelig aften med lidt af de våde varer og god musik, og da lysten opstod til at tage i byen.
Tilbød Kim's søn, at køre os til Holstebro.


Vi tog ud til DISKOTEK 60'EREN i Holstebro.

De har en DJ der blander det nye musik med det gamle, så der er lidt for hver en smag. Så vi var ude at danse og fik lidt mere at drikke.

Efter et par timer kom Kim's søn og hentede os, de andre ville hjem og sove, og jeg blev sat af nede i Struer by.
Her fik jeg en god nat øl, inden jeg tog hjem.

Og på lørdag, skal vi på tur igen, hvor Personaleforeningen har planlagt en tur til Bowling Hallen i Skive.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar