søndag den 5. maj 2013

ODENSE ZOO

Lørdag d.4.maj skulle jeg afsted til et Event i Odense, sammen med mine 40 plus venner.
Jeg valgte at tage med toget og lade bilen blive hjemme, så kan man jo tillade sig, at gøre turen lidt mere hyggelig.

Jeg mødtes med Thomas og Ruddi på Giraffen, en restaurant der har til huse på Odense Banegård.
Vi fik bøf med spejlæg, og jeg en øl og snaps.
Som Thomas siger; må man ikke glemme hyggen, og det gjorde vi bestemt heller ikke.

Så¨var det tid at tage afsted til Odense Zoo og mødes med de andre fra 40 plus, og det var det herligste vejr vi fik til vores udflugt. Sol og varme fra en skyfri himmel, det var først sidst på eftermiddagen det begyndte at blæse op, men da skulle vi alligevel også videre.

Det er vores 40 plus veninde Anne, Stumpen som hun kalder sig, som stod for dette event.
Det havde hun fået planlagt godt, desværre var der nogle der havde meldt afbud i sidste øjeblik, men det påvirkede ikke humøret.
I Odense Zoo fik vi set giraffen og alle de andre dyr.

Det er morsomt at man kunne gå en tur inde hos aberne, de er så van til mennesker, at de bare passer sig selv og de gør ikke nogen fortræd.

Så var der tid til at få en is, og andre trængte til at ryge. I Odense Zoo er det således at selv om man er udendørs, må man ikke ryge alle steder der er nogle få steder hvor det er tilladt. Det er steder hvor folk kan sætte sig ned med en kop kaffe, mens de fylder deres lunger med røg.

Stumpen fortalte at i sensommeren vil hun arrangere et event igen i Odense, der skal vi ud at sejle på Odense Å. Det vil vi glæde os til.

Kl.17:30 tog vi på Boulevard Kroen for at spise. Her fik vi æggekage, og jeg skal love for der var rigeligt, ingen af os gik sultne fra bord.

De andre ville ud at feste, men jeg valgte at tage hjem og måtte med toget kl.20:09.

Men næste gang vi mødes i Odense, vil jeg sgu med ud og kigge på byen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar