mandag den 20. maj 2013

HJEM FRA KØBENHAVN.

Sikke en festlig weekend jeg har haft i København, i godt selskab med mine venner fra 40plus.
Fredag aften i Tivoli, og lørdag på Bakken. Turen på Bakken var ikke uden alkohol, så jeg var nu noget tør i halsen da jeg stod op søndag morgen.

Inden jeg skulle med toget hjem til Struer, sagde Thomas, at vi lige kunne nå omkring Flyvergrillen på Amager.
Ret spændende at stå der, og se flyene lette og lande, men i silende regnvejr blev det nu hurtigt for koldt.

Turen ind til Hovedbanegården var lidt bøvlet, i det der skete så meget netop på denne dag i Hovedstaden. Men vi nåede frem til tiden, så jeg kunne lige nå at få et stykke Drømmekage og en kop varm kakao i Lagkagehuset.

Normalt er jeg ikke så meget for et tæt venskab med mænd, man kan så hurtigt blive beskyldt for at være noget man absolut ikke er.
Men nu har jeg i Paradise Hotel, set det venskab der er mellem Stolle og Martin. De havde et virkeligt nært venskab, og turde da også at gå i lyserøde T-shirts.
Og der var ikke nogen der satte spørgsmålstegn ved deres seksualitet, de var absolut kun til piger.

Derfor tør jeg bekende, at i Thomas har jeg fundet mig en virkelig god kammerat.
Vi har denne her rigtige drengerøvs humor, og kan tale åbent sammen om alt.
Der er ingen tvivl om hvilket køn vi er til, vi vil kun i seng med kvinder.

Og sikke nu en weekend jeg har haft i København, hvor jeg boede hos Thomas. Jeg ville aldrig turde køre bil i København, så jeg sætter stor pris på at Thomas var turist guide, ellers havde jeg aldrig fået set så meget af København.

Vi kalder os Nøddepatruljen, og på lørdag skal vi på patrulje i Nordjylland.


Turen med toget hjem var noget træls. I Fredericia skulle vi alle skifte over til bus der kørte til Vejle, da der var sporarbejde. Fra Vejle kunne man så komme videre med tog igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar