tirsdag den 21. maj 2013

MIN NYE ACER 7" ICONIA TABLET

Nu har jeg langt om længe fået mig en tablet, jeg har længe ønsket mig en tablet men syntes de er for dyre.
Men så så jeg hos Struer Data
www.struerdata.dk 

Et godt tilbud:

Denne 7" Acer Iconia til 1199 kr., og hvis man så klipper kuponen ud af tilbuds avisen og tog den med i butikken, kunne den erhverves for 999 kr.

Jeg ville gerne have et hylster til den, men det havde de ikke hjemme. Så der måtte jeg en tur ud til Expert i Holstebro, hvor jeg fandt et til 200 kr.

Det er en snild lille tablet jeg har fået, vejer kun 320 g., har indbygget GPS. Og WIFI og Bluetooth, frontkamera, og 16 GB .
Den kan udvides med 32 GB med et microSD kort.
Jeg vil købe to kort, et der skal bruges til film og TV-serier, og et til musik.

Med WIFI kan jeg gå på nettet via min mobiltelefon, så nu overvejer jeg at skifte fra TDC til 3. Hos 3 får man fri tale, og adgang til nettet til nogle meget rimelige priser.

Jeg går sygemeldt idag på grund af ringfingeren på min venstre hånd går i baglås når jeg bøjer den, men det er først imorgen jeg kan få en tid hos lægen.
Så kunne jeg bruge min fridag på noget fornuftigt, jeg fik vasket noget tøj.
Og så fik jeg hængt dette skilt op.

Da jeg d.21.november var i København for at fejre min 50 års fødselsdag, tog min kære veninde Chipper røven på mig, med et brag af et surprice party.
Dette skilt havde hun fået lavet, og jeg syntes det var synd hvis det bare skulle smides væk.

Idag fik jeg mig taget sammen til, at få skiltet hængt op i min entré. Til minde om en dejlig fødselsdagsfest, og nogle dejlige venner jeg aldrig vil glemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar