mandag den 27. maj 2013

MØG MANDAG

Så er den gal med min springfinger igen, den satte sig i baglås  søndag morgen.
Men jeg ville afsted på arbejde idag, naturligvis kunne jeg ikke hænge kyllinger op med sådan en finger, så jeg fik lov at stå hele dagen ved Krådsemaskinen.

Jeg fik lov at gå ud og ringe til min læge, men sådan noget hø. Da jeg ville tænde min mobiltelefon, kunne jeg pludselig ikke huske pin-koden. Nu er der kun et forsøg tilbage, det tør jeg ikke bruge.

Imorgen kan jeg ikke ringe til min læge, for imorgen holder alle læger fri. De skal samles til stor møde, så det bliver først på onsdag jeg kan ringe til lægen.

Så når jeg får fyraften imorgen, må jeg afsted til Herning Centret.
Det er så heldigt, at 3 har alletiders tilbud på en Iphone 4, betal 1 kr. og 199 i oprettelse. Så er der fri tale og 5 GB netforbrug, det kan jeg bruge til noget.

Så ligger jeg min Samsung med TDC til side og tager den nye Iphone med 3 i brug.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar