fredag den 24. maj 2013

ER NØDDEPATRULJEN KLAR TIL NORDJYLLAND ?

I dag i dette gode vejr tog jeg ud til Statoil i Holstebro, lige efter fyraften, for at få vasket min bil.
Så nu er DEN GULE FLYVER klar til imorgen.

Og Nøddepatruljen er skam også klar, der skal jo være grill fest i Nordjylland hos nogle gode venner.

Inden der skal være fest, skal jeg lige til et 40 plus event, på et museum i Hjallerup. Det er et museum med gamle biler og alverdens andre ting, det skal jo nok blive spændende at se.

Da jeg havde fået bilen vasket, kørte jeg hen til den gode pølsevogn og fik en grillbøf.
Og der læste jeg B.T.

Der var lige tilbuddet jeg har ventet på, nu jeg har fået mig en Acer Tablet.
3 tilbyder en Iphone 4, med fri tale og 5 GB data.
Så på mandag tager jeg i Herning Centret hvor 3 har sin bod.

Så vil jeg håbe, at denne Iphone 4 kan og vil samarbejde med min Acer Tablet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar