onsdag den 22. maj 2013

AV MIN FINGER !

Kl.11:10 idag kunne jeg få tid hos min læge, årsagen til jeg måtte konsultere ham, skete i november måned sidste år.

Når jeg knyttede min venstre hånd, sad ringfingeren fast men kunne dog rettes ud.
I søndags gik den ikke længere, fingeren sad bare fast. Så jeg måtte til vagtlægen, som rettede fingeren ud, det gjorde nas.

Han satte en skinne på fingeren, og så skulle jeg tage til min egen læge på tirsdag, altså igår.

Jeg måtte så melde mig syg, men nu melder jeg mig kun syg når der er en grund til det. Så min værkfører sagde at det bare var helt i orden.

Det var først idag jeg kunne få en tid hos lægen.

Det er en såkaldt springfinger jeg har, og skal på sygehuset og have fingeren opereret.
Desværre er der ventetid, så hvornår jeg kan komme til, aner jeg ikke. Men jeg modtager et brev, når det bliver min tur.

Skinnen er taget af min finger, og imorgen begynder jeg på arbejde igen.
Det er meget rart at komme i gang igen, og så kan jeg få tjent lidt overarbejdspenge inden jeg om 5 uger går på sommerferie.

Hvis nu fingeren atter går i baglås, bliver jeg nød til at leve med det ind til jeg kan komme på sygehuset.

Jeg kan mærke man er kommet op i reparationsalderen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar