søndag den 27. januar 2013

VETERAN TRAKTOR UDSTILLING I AARS.

I fredags skulle jeg op til Foxerne i Suldrup, så der benyttede jeg mig af chancen til først, at køre til Aalborg.
Der var jeg i Ikea, da jeg gerne vil købe en rød hylde.

Jeg har aldrig været i Ikea før, og sikke en forretning. Det er bestemt ikke alt man har lyst til at eje, der var dog flere ting jeg godt kunne bruge, så jeg må finde en dag hvor jeg igen vil i Ikea.

Jeg fandt hvad jeg skulle bruge, købte to røde hylder, 4 hyldeknægte, og to røde lamper.
Så kom jeg til at kigge på LED diode lys, de er nu ret flotte, og sådan nogle kan jeg godt bruge. Men det bliver næstegang jeg kommer i Ikea.

Så gik turen videre til Aalborg Storcenter, det var min mening jeg ville have hotdogs. Men jeg tog et andet valg, jeg havde fået en god løn denne gang, så i stedet for hotdogs, blev det til Jensens Bøfhus.
Her fik jeg en tre retters menu; rejecocktail, whiskybøf, chokolademousse, og et stort glas cola.

I Aalborg Storcenter var jeg i Bilka, da jeg ville have fat i dette badeforhæng med Betty Boop til 100 kr.
Det skal ikke op at hænge på mit badeværelse, næ !
Det skal bruges som gardin i mit pulterkammer, når jeg har fået ryddet op i det rum.
For ligesom min stue nu bliver indrettet pænt, skal mit pulterkammer også se pænt ud.

Og så tog jeg ud til Foxerne. Vi have en rolig fredag aften, og gik tidligt til ro.

Lørdag formiddag tog vi afsted til Aars, hvor der i messecentret var udstilling af veterantraktorer.

Det var hyggeligt og interessant at gå rundt og kigge på disse gamle traktorer, jeg købte mig en traktor.

Godt nok kun en model, der skal op at stå på min røde hylde når den er hængt op på væggen.

Så tog vi hjem til Foxerne igen, hvor eftermiddagen gik med hygge.
Vi fik hjemmebagte boller, varm leverpostej og varm kakao med flødeskum.

Aftensmaden blev nem, havmåger og pizzaer blev hentet. Og så blev lørdag aften festlig.

Vi havde en sjov aften med lidt i glassene, god musik, og tid til at grine og hygge.

Jeg var dog glad for vi ikke fik mere end vi kunne tåle.
For det betød, at jeg idag kunne kører hjemad igen kl.11.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar