tirsdag den 1. januar 2013

GANGNAM STYLE I SULDRUP

Så er jeg hjemme igen lidt mat i sokkerne, og snart på vej i seng.
Men jeg vil da lige nå at fortælle jer, om en alletiders Nytårsaften jeg havde igår, sammen med mine 40 plus venner hos Foxerne.

Vi var inviteret til kl.16, og fik en forfriskende velkomstdrink, og ved 18-tiden satte vi os til det fest dækket bord, og fik noget meget lækkert mad.

Festen forløb virkelig godt, folk var opsatte på vi skulle have en skide sjov aften og nat, og det blev det.

Og så fik vi danset Gangnam Style, en dans der ikke tager lang tid at lære og som får folk til skubbe til taget.

Det var min mening jeg ville have været i seng kl.3, men vi morede os lidt for godt. Derfor husker jeg ikke så godt, hvornår det var jeg gik til ro.

Her i eftermiddag ved 2-tiden var jeg klar til at køre hjemad igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar