fredag den 4. januar 2013

FARS NYE SKRUETRÆKKER

Idag var jeg et smut i XL-Byg, hvor jeg købte denne maskine:

Denne BOSCH kan både bore og skrue, og i kufferten er alt hvad jeg skal bruge.
Maskinen er på tilbud og koster 1299 kr.
Og laderen kan benyttes til andre BOSCH maskiner, hvis jeg en dag ønsker at udvide min maskinpark.

Hvis jeg vil have noget hængt op på min væg, kunne jeg sikkert få hjælp af mine venner. Men de bor så langt væk, og ærligt talt, skulle de så køre helt til Struer, blot for at hænge en hylde op for mig ?
Nej ! Nu kan jeg selv klare disse små opgaver.

Og jeg vil netop snart have en hylde sat op i stuen, over mit fjernsyn.
Og når jeg har fået styr på stuen, skal jeg i gang med mit pulterkammer. Her vil jeg have hylder hængt op på væggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar