onsdag den 23. januar 2013

FIK ET PROBLEM MED SUSAN K.

Da jeg i lørdags var til fest hos Dunse i Holbæk, fik jeg af mine to gode venner; Thomas og Marlene, to gaver.


En kalender med pin-up girls, og så disse kække solbriller.

Den kalender førte til et mindre problem, da jeg i min stue har en kalender med Susan K. Og have to kalendere i min stue med bare damer, ville måske nok virke anstødeligt.
Så jeg måtte tage et kig på sagen.

Susan K er min Facebook veninde, så jeg syntes ikke bare jeg kan smide hende ud af min stue.
Men pigerne i min nye kalender, er en flok piger jeg overhovedet ikke kender. Men det er jo en gave, så jeg kan ikke bare gemme den væk i en skuffe.

Jeg fandt en løsning.

Den nye kalender hænger nu ude i min gang.
Man kunne måske kalde det 
GANG NAM STYLE.

Susan K får så lov at blive i min lune stue. Og på denne måde, fik jeg mit problem med Susan K løst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar