lørdag den 23. december 2023

JULEGAVER FRA HKSCAN I VINDERUP

 

I Onsdags var der uddeling af JULEGAVER, fra HK SCAN i Vinderup. Altså Fjerkræslagteriet.

Allerede i September skulle vi vælge gaverne på hjemmesiden, der var flere forskellige at vælge i mellem.

Jeg valgte et Ostebestik.


Jeg har nu længe haft en lyst til at købe en ordentlig Ostehøvl, så man engang i mellem kan købe en god skæreost, da jeg er ved at være lidt træt af de samme smøreoste.

Så det her Ostebestik, var lige hvad jeg har behov for.

I Torsdags var der gaveregn igen,


denne gang fra vore Personaleforening HØNSEGÅRDEN.

Et Gavekort på 500 KR. , der kan benyttes i butikkerne ude i Vinderup.

Der var engang Hønsegården arrangerede en Sommerfest, og en Julefrokost hvert år, og flere udflugter i løbet af året. Men efter Coronatiden, er det som om luften er feset ud af ballonen. Men vi betaler stadig medlemskab, så det er vel meget rimeligt, at vi så får en god Julegave, for vores penge.

Så nu håber jeg der i nær fremtid, kan findes en Fredag eftermiddag, eller Lørdag formiddag, hvor jeg kan tage på shopping i Vinderup.

I Fredags blev jeg nød til at melde mig syg, og når jeg endelig melder mig syg, er det ikke pjæk men fordi jeg virkelig er syg. Jeg havde det som om nogen havde parkeret en traktor oven på mine lunger, så jeg så ikke anden udvej end at fortælle min kollega jeg plejer at køre med, at han ikke skulle hente mig. Og kl.3:30 kunne jeg så ringe til Mester og melde mig syg.

Så lå jeg ellers på min sofa hele dagen, og så fjernsyn, og fik mig hvilet. 

Da jeg stod op Lørdag, var jeg endnu ikke på Toppen, men i bedring. Jeg skulle i Banken og hæve lidt penge, og så kunne jeg nå en øl eller 2 på BUBSI. Det var nu så vældig hyggelig, så det blev til 4 øl.

Så måtte jeg hen til Æ BE' GRILL , og have noget at spise.

" De er kommet" fik jeg at vide da jeg trådte ind, det var de nye kasketter, hvor jeg havde bestilt en.


Så kan vi reklamere for vores 8 kantede grill bar, når vi er udenbys.

Jeg bestilte en gang Pølsemix.


Uha det smager godt, men for Hulen, der er jo rigeligt til 2 dage bare i en omgang.

Næstegang jeg vil have Pølsemix, vil jeg have resterne med hjem, de kan da opvarmes dagen efter i Micro ovnen. 

Til slut ind på CENTER PUBBEN , og få, en gå hjem øl. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar