torsdag den 7. december 2023

FERIE BRANDERT PÅ EN ONSDAG

 

Kl.8 Onsdag morgen, indfandt jeg mig på DET LILLE APOTEK. Jeg holder ferie, derfor ville jeg have en Onsdags fest. 


Fra kl.8 til kl.11 er der Billige øl til 12 kr., så kunne man starte sin Onsdag med en HØKER .

Og en UNDERBERG. 


Onsdag Morgen servere DET LILLE APOTEK rundstykker og kaffe , det er først og fremmest til Ølkuskene fra HANCOCK. Når de har forsynet sig, må vi andre gå til fadet. Det er dog en god ide at melde sin ankomst, hvis man gerne vil have et Rundstykke.


Det meddelte jeg allerede i Lørdags til Karsten, da jeg var til Julefrokost på Det lille Apotek, at på Onsdag vil jeg have en Ferie Brandert. 

Det er nu hyggeligt sådan en Morgenstund, på DET LILLE APOTEK. Og når man hygger sig, løber tiden af sted, og pludselig var klokken blevet 11.


Det var slut med Billige bajere, nu var det normal pris, 23 kr. Så købte jeg et Øl-kort og skiftede over til TUBORG.

Nu var der gang i morgen festen, så Det farlige FÆRGEVAND 


kom på bordet, altså FUR MALT. 

Jeg var blevet sulten, og kørte til den 8 kantede Pølsebar Æ BE' GRILL.


Her satte jeg et Møllehjul til livs samt en Cocio. 

Ovre på CENTER PUBBEN


 Fik jeg en GYLDEN DAME, inden jeg vente tilbage til DET LILLE APOTEK, for at få en Tak for i dag øl, og så var det hjem.


I dag kørte jeg ned til CENTER PUBBEN til kl.12. Jeg læste skriften på væggen i går, at i dag servere de rester fra Julefrokosten kl.13, kun 10 kr.


Det var nu ganske godt.


Der var en god stemning på CENTER PUBBEN , men i dag ville jeg ikke være fuld. Det blev kun til 3 øl, og så hjem igen, da jeg havde fået noget at spise.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar