søndag den 17. december 2023

FRA Æ BETTE BAR TIL Æ BE' GRILL

 

Da jeg stod op Lørdag morgen, følte jeg en trang til at feste. Men først skulle jeg op til LØVBJERG, og handle ind.

Så hjem og hygge med kaffe og Rundstykker, og GO' MORGEN DANMARK. 


Kl.12:15 var det med toget til Vinderup, en tur på Æ BETTE BAR. 

Jeg kan sgu ikke huske, hvornår jeg sidst var derude. Det er flere mdr. siden, men jeg har gennem året haft nogle travle weekender. Og fordi det er så længe siden jeg sidst har været på Æ BETTE BAR, indledte jeg mit besøg med, at give en omgang øl.


Det er nogle hyggelige mennesker som kommer på det værtshus, så det blev en hyggelig og sjov eftermiddag. 

Men da jeg kun havde fået morgenmad, og man desværre ikke kan få noget at spise i Vinderup. Kunne jeg begynde at mærker, man nok hellere måtte få sig noget at spise. Sidst på eftermiddag, tog jeg med toget hjem til Struer igen.


Ind på Æ BE' GRILL , der mest er kendt som den 8 kantede pølse/grill bar.

Man kan godt mærke der er kommet nye værter til, nu smager maden godt. Så jeg kunne klemme en hotdog ned og en Pølse i svøb, og en iskold Cocio.


Over på CENTER PUBBEN , og få en øl. Men jeg have lyst til Flyversjusser, derfor kørte jeg op til DET LILLE APOTEK.


Her var der en god stemning og en plads ved baren, så kunne jeg få en FLYVERSJUS.

På Det lille Apotek har de de gode sodavand fra HANCOCK, det er de eneste sodavand der smager bedst i en O.P ANDERSEN snaps, og i Vodka. 

Først en Flyversjus med Abrikos, nogle sagde til mig at en Flyversjus er med Citronvand. Og jo, det er den originale, men en Abrikos er jo også gul, det samme er en Annanas.


Det er bare så hulens svært at sige ANNANAS , når man fået en lille flyver på. Men smagen er nu så dejlig frisk.

Og så var det på tide, at komme hjem og komme i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar