lørdag den 5. november 2022

ØLSMAGNING OG J-FEST

 

Fredag skulle jeg ikke på arbejde, i stedet skulle jeg deltage i et kursus der foregik på HK-Scan ude i Vinderup. Derfor kunne jeg sove til kl.4, skulle først møde kl.7. Til gengæld fik vi som deltog i kurset først fri kl.14:30.

Derfor passede det mig så glimrende, jeg skulle deltage i kurset netop i Fredags.

Det var jo den første Fredag i November, hvilket indikere J-DAG. Dagen hvor Juleøllene må knappes op, og så var der også Ølsmagning på IRISH PUB i Vinderup. Så efter kurset, kunne jeg lige så godt blive i Vinderup.

Kursuset handlede om Fødevaresikkerhed, og var et AMU KURSUS, der foregik i et skur på HK-Scan. Et meget spændende kursus og lærerigt, og jeg kan fortælle jeg bestod prøven. 


Da kursuset var forbi kunne jeg Parkere min bil, ved Vinderup Station, for nu ville jeg på værtshus.

Først på Æ BETTE BAR, hvor jeg kunne nå et par øl inden jeg skulle hen på Irish Pub.


På Irish Pub, kunne jeg også nå et par øl, inden vi skulle spise.


Menuen var BBQ BEN, med bagte kartofler og flutes. Som var det noget lækkert mad, vi heldigvis måtte gafle 2 gange.

Til gengæld var ølsmagningen en skuffelse.


Det øl vi skulle smage var fra Brother Beer F/S, de kalder sig selv et amatør bryggeri.

Måske man heller ikke yder dem retfærdighed, når man har varmet op hele eftermiddagen, hvad vi alle havde gjort. Da de her øl kom på bordet, fik jeg en enkelt tår af en øl. Der efter satte jeg mig op i baren, og fik mig en drink.


Mens jeg sad der i baren, syntes jeg at jeg lige så godt kunne tage hjem til Struer til J-FEST. Da jeg skulle tidligt op Lørdag morgen, og med på en Tysklandstur.


Det passede med da jeg havde drukket min drink, kunne jeg gå til stationen, og tage toget til Struer.


CENTER PUBBEN, kunne jeg smage årets første Snebajer, og få ringet efter en TAXA.

Jeg skulle hjem i seng, og i dag var jeg med på Tysklandstur.

Men det fortæller jeg først om i morgen, her i Rygerkupeen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar