lørdag den 26. november 2022

JEG SKAL FEJRE JULEN, PÅ Æ BETTE BAR I VINDERUP

 

Jeg besluttede mig for, jeg Fredag ville en tur ud på Æ Bette Bar i Vinderup, men jeg kunne først komme med toget kl.12:20. 

Så kunne jeg nå en lille frokost på CAFE KC i Struer, for engang skyld valgte jeg at gå ned i byen, i stedet for at køre på min el-scooter.

På Cafe KC fik jeg,


en Fiskefilet og en kop Cappuccino. Og da jeg havde spist, kunne jeg nå en hurtig pilsner på Bubsi.


Det blev et par hyggelige timer jeg fik, på Æ Bette Bar. Hvor jeg fik mig tilmeldt, både Julefrokosten Lørdag d.10. December. En Julefrokost der begynder kl.11 om formiddagen, og slutter 12 timer senere, kl.23. 

Og så fik jeg mig også tilmeldt Juleaften, på Æ Bette Bar. Det lyder til at blive, en ganske fornøjelig begivenhed. Jeg har de sidste par år, siddet alene Juleaften, hvilket ikke gør mig spor. Men i år har jeg lyst til, at prøve noget andet. 

Der er stor opbakning til at fejre JULEAFTEN på værtshuset, så jeg kommer jo til at opleve en Juleaften, i selskab med mennesker som jeg kender. Jeg er ret sikker på, det bliver piv hyggeligt. 


Nu jeg var taget til Vinderup, kunne jeg lige se hvor'n det skær på Irish Pub. 

Er man til FLYVERSJUSSER, er det Irish Pub i Vinderup man skal besøge. De har et pænt udvalg af de gode Vodkaer og de rigtige sodavand, 


så dem fik jeg nogle stykker af. 

Men jeg kunne mærke der snart skulle noget føde indenbords, og ville hjem til Struer. Susan var også på Irish Pub, og ville gerne med mig til Struer.

Skide godt ! Vi tog toget, men hun skulle ikke have noget at spise. Vi aftalte at mødes, på Det lille Apotek.

Jeg gik ind til LARSEN.



Jeg fik en Frikadelle Burger og en kop kaffe, og en lille dessert.


Det er, tro det eller ej, en Flødebolle med Ris A La Mande. Jeg tænkte om man turde smage den, den smager overraskende godt. 


Det var tid at komme op på Det lille Apotek, her sad Susan klar til at feste et par timer, inden hun skulle med toget hjem til Vinderup.


Vi kom i fint selskab med nogle glade gutter, det blev en skæg aften. 

Da Susan ville op til toget, passede det mig meget fint. Da trængte jeg sgu også til at komme hjem, jeg fik ringet efter en TAXA. 

Og så var det hjem og i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar