fredag den 31. juli 2020

ONDT I HÅRET

Jeg havde bestilt tid hos min frisør, Torsdag morgen kl. 9:15. Så kunne jeg lige nå en morgenbajer, på Det lille Apotek. 
Det kan godt være farlig, på en dag hvor øllerne smager godt, men det blev lige til to øl, inden jeg skulle over til frisøren. 


Det var min mening jeg ville til Vinderup, og vise min nye frisure. Men så kom jeg til at stikke næsen inden for på Struers nye værtshus, Bette Kro.
Her fejrede man det var Mini Fredag, en rigtig god stemning og øl til 10 kr. Jamen så kom jeg sgu ikke videre.


Jo, jeg var lige ovre i den 8 kantede og få en hurtig gang aftensmad, så over på Bette Kro og feste videre. 


Så vågnede jeg op i dag med ondt i håret og tænkte, hvad skal man få sådan en Fredag til at gå med ?

Nå jo, jeg kan tage den tur til Holstebro, i stedet for at vente med det til i morgen.
Så jeg fik bestilt bord på Jensens Bøfhus, til kl. 13. 


Der var godt nok mange gæster på Jensens Bøfhus, både inden- og udendørs. Så der var god tid til, at jeg kunne nyde en kop popcorn og en Aperol Sommerdrink, som er et tilbud til os som er medlem af Club Jensen. 

Jeg fik en Aloha Burger, det er måske sært med en Ananas skive i en burger, men hold nu fast, det smager faktisk særdeles godt. 
Og til dessert var det Jordbær Love.
Det blev en hyggelig time jeg fik på Jensens Bøfhus, til en samlet pris på nær 300 kr. 

Kl.15:21 kunne jeg tage toget hjem igen.

Og i aften skal jeg absolut ingen steder, jeg vil bare have en hygge aften herhjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar