søndag den 5. juli 2020

GRILL FEST

Hvor var det surt vi skulle på overarbejde i går, på HK Scan. Der var ellers meget jeg skulle have nået at få ordnet herhjemme, inden jeg skulle af sted til Grill-party på Irish Pub i Vinderup, det nåede jeg så ikke. 

Men vi fik dog fyraften, så jeg kunne nå hjem og give mig tid til at gøre mig klar til at komme ud af døren igen. 

Grill festen skulle først begynde kl.17, men jeg tog toget så jeg kunne være i Vinderup kl. 14:30. Så kunne jeg nå det jeg trængte til, at sidde stille og rolig og nyde en dejlig kold Fadøl. 

Og nu medens der var tid var der en øl, jeg længe har villet smage: CARLSBERG MASTERBREW .
I de mdr. Danmark var lukket ned grundet Coronaen, har jeg fundet ud af der er en øl jeg rigtig godt kan li', og det er:
CARLSBERG SORT GULD.
Jeg har aldrig set man kunne få den serveret på et værtshus, det undre mig i grunden, for en Carlsberg Sort Guld, smager nu ret godt. 
Så i går ville jeg smage en Masterbrew som man godt kan få serveret på et værtshus. 
Pyha ! Det må jeg sgu nok sige, er noget af en bandit at få skyllet i sig, hele 10%. Det er en god øl ingen tvivl om det, men det er ikke en øl man skal have flere af, og bestemt heller ikke en øl man slutter aftenen af med, hvis man har drukket rigeligt af andre øl inden. For så kommer man til at gå planken ud, og så er der sgu langt hjem til sengen. 
Det er sådan en øl man kun skal have en enkelt af i ny og næ, hvor i mod en Carlsberg Sort Guld, der kun er på 5,8%, er en øl man sagtens kan nuppe et par stykker af. 

Kl. blev 17, det var tid at sætte sig til bords.
Irish Pub var vært med en Grill fest, gratis mad, er jo noget de fleste ikke kan sig nej til. Det var noget velsmagene mad, pølser og hotwings, med kartofler- og pastasalat.
Og der var rigeligt til, man kunne tage for sig af retterne, mere end en gang. Vi blev alle mætte.

Kl.20 skulle der være livemusik, det var med bandet Double Up.
De var ret gode, og fik da gang i festen. Danse må man ikke, men en fælles sang eller to, kan jo nok gå an. 

Inden jeg skulle med toget hjem, ville jeg nå en øl på Den Gyldne Dame.
Og i Struer gik turen op på Det lille Apotek, lige til en god nat bajer, og få en bestilt en Taxa så jeg kunne komme hjem i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar