mandag den 27. juli 2020

STREET FOOD I LEMVIG

Jeg havde aftalt med Anja, at vi i dag skulle mødes i Lemvig, hvor der er Street Food Festival.

Bussen kørte fra Struer kl.10:02, og kl. 10:42 ankom jeg til Havnen i Lemvig. 

Jeg mødtes med Anja og hendes venner, vi gik en tur langs molen og gennem Gågaden. 

Street Food Festivalen var ikke så overvældende stort, nogle boder med mad, og en med øl, og et stort telt hvor man kunne sidde i ly for vejret. 
Vejret holdt sig tørt det meste af dagen, men der blæste en vældig vind. 
Jeg havde ikke fået noget at spise siden morgenmaden kl. 6 i morges, det var på tide at få lidt frokost.
Jeg lagde ud med Thai boden, hvor jeg fik denne herlige ret. Kylling i Karry. 

Så havde vi ellers en hyggelig eftermiddag, drak nogle øl fik noget kaffe, og snakkede om løst og fast. 
Det var blevet tid til aftensmad, inden jeg skulle med bussen hjem. 
Jeg fik en gang Nachos , og de andre fik Forårsruller. 

Og kl. 17:23 skulle jeg med bussen hjem til Struer igen, det kom også til passe med, at regnen væltede ned. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar