søndag den 2. august 2020

EN GLAD LØRDAG

Lørdag morgen stod jeg tidligt op, og fik hentet rundstykker. 
Tænkte hvad skal resten af dagen gå med, jeg skulle i banken og hæve penge, og tænkte i dette dejlige vejr, kunne jeg da se hvad der skete i gågaden.

Jeg satte mig ved Cafe KC, og fik en herlig fisk, og en kold fadøl.
Struers lokale bilnørder ville i det gode sommervejr, vise deres biler frem.
Da jeg havde set disse biler, skete der ikke mere, så jeg kørte hjem igen. 

Så ringede telefonen, det var Dorte som spurgte om jeg ville med en tur til Thyborøn ?
Sådan en invitation er det godt nok meget sjældent jeg får, og takkede ja.

Så kom Dorte hendes bror John, i hans Amerikaner bus, sammen med hunden, Dortes veninde samt hendes to børn. 

Vi havde en hyggelig eftermiddag i Thyborøn, hvor vi fik noget at spise.
Som er det et par herlige unger, Dortes veninde har, de larmer overhovedet ikke. 

Sidst på eftermiddagen vente vi snuden hjem over, da Dorte skulle hjem og gøre sig klar til at stå bag baren på Bette Kro.
Det blev så her på Bette Kro, at jeg tilbragte Lørdag aften. 

Der var mange skægge mennesker i byen, og så nogle det var flere år siden man sidst har set.
Så fik man nogle omgang øl, sammen med dem. 

Da kroen lukkede, tog jeg en Taxa hjem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar