torsdag den 23. juli 2020

TORVLIG TORSDAG

Medens man holder ferie, er det op på dupperne og prøve det man ikke kan nå, når man er på arbejde. 

I dag ville jeg nå til Torsdags fest på Irish Pub i Vinderup, men jeg ville også nå at spise en Hotdog i Holstebro. Jeg undersøgte sagen på Rejseplanen, og fandt ud af det kan Lasse gøre

Kl.11.21 skulle jeg med toget til Holstebro, så kunne jeg lige nå at se, MORGEN SANG PÅ RAMASJANG, hvor gæsterne i dag var Sussi & Leo.
Det er faktisk meget tosset TV, at se. Forleden var det ham Pharfar som sang en uartig sang, og i dag var det Sussi & Leo, hvor Sussi viste sin bagdel. Og det er lige præcis derfor man elsker det program.
For muligvis er det for børn, men det er nu mere et program om rigtige Danskere der ikke bliver krænket over småting, os der bare elsker den gode sunde Danske humor, hvor man gerne må være en lille smule uartig. 

Hvorfor tog jeg til Holstebro i dag ? Jo fordi jeg ville ud til Enghavens Pølsevogn, som i ferietiden holder på Torvet. 
Og hvorfor nu det, når nu vi har en Pølsevogn i Struer ?

Enghavens Pølsevogn følger jeg på Facebook, og hver dag frister de mig, men har ikke mulighed for at please mig. Grundet de fucking arbejdstider vi har på Fjerkræslagteriet, kan jeg ikke nå der ud i hverdagene, ikke engang om Fredagen. Det er kun når jeg holder ferie, jeg har tid til at blive pleaset af Enghavens Pølsevogn.
Det er så også værd at vente på at få tid til, for det smages tydeligt, det ikke er pølser der har været opvarmet flere gange, her får man mad der er frisk og lækker.
Jeg skulle prøve NYHEDEN : Frankfurter med bacon og ramsløg. 
En virkelig god og velsmagene pølse, og så sluttede jeg af med en hotdog.
Så kunne jeg nå en fadøl på Fox and Hound, inden jeg skulle nå bussen til Vinderup.
For det er det der er problemet, der kan løses. For der kører nemlig ingen tog fra Holstebro til Vinderup, men der kører busser, et par gange om dagen. Kan man nå dem, kan man nå en fed tur til Holstebro, inden turen går til Vinderup. 

I Vinderup nåede jeg et par øl på Den Gyldne Dame, inden jeg tog på Irish Pub, der først åbner kl. 15 om Torsdagen. 

Da jeg satte mig i baren på Irish Pub, kiggede jeg på dette skilt, og fik lyst til at smage en Kæmpe Læske.
Må tilstå det er ikke en ringe drink, men den ligger lidt tung, når man er sulten. 
Så jeg tog ind på Nørregades Køkken, hvor Dagens Ret er;
Stegt Flæsk med Persillesovs.
Så lige ind på Irish Pub en gang til , for at nyde en Gå nu hjem øl.
I dag skulle blot være en Mini Fredag, for i morgen tager jeg igen på Irish Pub, til Fredags Bar.
Der er øl til 10 kr., og på Lørdag skal jeg med på Pub Crawl i Skive. Så det bliver en Johnny Heftig Weekend, der nok skal blive sjov.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar