lørdag den 14. december 2019

JULEBANKO PÅ IRISH PUB I VINDERUP.

I dag skulle der være Julebanko på Irish Pub i Vinderup, og vi skulle møde allerede ved 12 tiden. 
Så var de værter med en lille Julefrokost, der var mad nok til alle, og det var virkelig lækkert. 
Det gav en god stemning, så da klokken blev 14 var vi klar til det vi var mødt op for, The Julebanko. 

Det var en tør man nok sige, udvidet udgave af Sprit Banko. Man kunne vinde øl og drinks og små skarpe, men så var der også de flotte sponsorgaver. 
Der var mange gaver at vinde, og derfor skulle vi igennem 18 spil. 

Desværre havde jeg fået nogle møg plader, så der sad jeg gennem 18 spil, og vandt ikke en fløjtende skid.
Det eneste held jeg havde, var sidegevinsten jeg vandt, takket været min borddame. 
Det var en pige som havde sat sig alene ved et andet bord, vi syntes det var synd for hende, at hun skulle sidde alene, og bød hende til bords. 
Hun vandt en gaveæske fra Thisted Bryghus med 6 øl i, og det udløste sidegevinsten, der var 
en lille pose slik.

Hovedgevinsten var en ½ gris, der var skåret ud og parteret. Lå i 2 store kasser og så en lille kasse med fars. I alt 60 kilo kød, hvor var jeg glad for det ikke var mig der vandt den gave.
For hvordan i alverden skulle jeg få disse 60 kilo kød slæbt hjem til Struer ? Og hvor skulle jeg gøre af det ?
I mit køleskab er der ikke plads til 60 kilo kød, så skulle jeg allerede i aften have været ude at finde nogle, som pludselig skulle købe min gave.
Til gengæld kunne man også vinde en Stripper, hende kunne jeg godt have tænkt mig at vinde. For så ville jeg arrangere hende til at optræde på Irish Pub, her i Julen. 
Desværre var det ikke mig som vandt, jeg er spændt på dem som vandt en Stripper, hvor de vil arrangere hende til at optræde. 

Jeg havde ingen lyst til at drikke alkohol i aften, det blev kun til 5 øl. Og da vi var kommet igennem de 18 spil, kunne jeg se på uret jeg kunne nå toget til Struer kl. 19:35. 
Jeg skyndte mig ind på Nørregades Køkken og få købt et Flute, og så ellers hen på stationen og med toget hjem. 

På Irish Pub har jeg en flaske Vodka stående, jeg købte da jeg var til Julefrokost sammen med mine kollegaer d.23. November.
I Juledagene tager jeg ud til Vinderup, for at tømme flasken. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar