onsdag den 5. juni 2019

TIRSDAGS TØRSTIG PÅ HANSIS BIERBAR.

Når nu Grundlovsdag i år falder på en Onsdag, hvor de fleste holder en fridag i den anledning, benyttede Hansis Bierbar i Struer chancen for en ekstra åbnings aften. 

Jeg lod det være årsagen til jeg hellere måtte se at komme til frisøren, det var efterhånden tiltrængt. Og så koster det kun 100 kr., at få sommerhår. 

Lidt at spise inden man skal have øl, skal der også til.

Sidst på eftermiddagen tog jeg bussen til Holstebro, for at spise på Dalle Valle.

Det er stadig et lækkert valg, at spise på Dalle Valle. Maden er altid frisklavet, og der var et par nyheder på buffeten. 

Jeg lagde ud med det sunde valg: Tunsalat og noget af det grønne, og så fik jeg smagt nyhederne. Så var jeg mæt, det kom så til at passe med jeg kunne nå toget til Struer kl.18:20. 

Det var først kl.20, døren blev åbnet på Hansis Bierbar, jamen så kunne jeg slå et smut op på Det lille Apotek,

for jeg har stadig en pæn stak Øl-kort jeg vandt til Sprit Banko. Så kunne jeg hygge mig en times tid, med gratis øl. 

Og så blev dørene åbnet til en Tirsdags fest på Hansis Bierbar, årsagen var/er, at Mathias har fødselsdag I DAG   
og det skulle fejres kl. 24:00. 

Der var ingen af dem man normalt møder i byen, i byen på sådan en Tirsdag aften. Til gengæld var der masser af unge mennesker i byen, de er nu meget sjove. 

Efter kl. 24, og fødselsdagsbarnet gav en gratis øl til alle, syntes jeg det var på tide at komme hjem igen. 








1 kommentar: