fredag den 28. juni 2019

FANDEME FERIE.

Endelig blev det Fredag, og en Fredag jeg længe har spejdet mod, nemlig Fredagen hvor jeg går på FERIE.
Nu står den på 3 ugers ferie, i ugerne 27-28-29.
Jeg vil en tur til København, og måske til Varde, ellers skal der ikke ske det store. For der skal slappes af og soves længe, og bare nyde jeg holder FRI.

Det bliver først i morgen jeg for alvor vil fejre, at jeg nu holder Sommerferie. I dag blev det blot til, en lille tur i byen.

Først på Den Glade Pingvin, i sidste uge var jeg der hvor jeg fik en Bøfsandwich.

Der var bestemt ikke noget at klage over, så i dag ville jeg smage Omeletten.

Her er heller ikke noget at klage over, Den Glade Pingvins Omelet minder om Fynsk Æggekage, og bliver serveret i en varm pande.
I Struer har vi ikke så mange gode spisesteder, så det er jo rart der er et sted, hvor de faktisk laver mad, hvor man godt tør invitere en kvinde ud på en Diner Date.

Bag efter var det hen i Gågaden, hvor der var et ferie event med live musik.

Vejret var som bestilt, sol og varme, men desværre også med en kold blæst. Det holdt dog ikke folk væk, der var masser af mennesker og en god stemning. 

Fadøl, pølser og gratis musik, det gør underværker.

Første band var Bon Jovi Jam, de kunne sætte fut i folk. 

Men dem der for alvor skabte festen, var :

bandet som gik på scenen bagefter, og det var John Mogensen Jam.
De er fra Fyn hvilket de ikke ligger skjul på, og bestemt heller ikke kan lyve sig fra.
Og hvor er det dog morsom, at John Mogensen var ærke Københavner, og så hører at hans tekster faktisk kun bliver bedre af at blive sunget på Fynsk dialekt. 

De fik gang i fællessangene, og så var der folkefest.

Han sluttede her omkring 20 tiden, og så syntes jeg det var passende at tage hjem. Ganskevist var det Hvide Løgne som bag efter skulle på scenen.
Men i morgen bliver giftig, der skal jeg om eftermiddagen til Sprit Banko på Irish Pub i Vinderup, og bag efter til fest på Bubsi i Struer, derfor følte jeg, det var mest fornuftigt at tage hjem. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar