lørdag den 9. februar 2019

KLAR TIL SOMMER MED MINE NYE RAY-BAN.

Da jeg stod op i morges, fik jeg lyst til at tage en tur i Herning Centret. 

Det er jo en af fordelene ved at være single, man skal ikke spørge om lov, det skal ikke først diskuteres. Man tager bare af sted, når man har fået ideen.

Jeg tror aldrig jeg kommer til at opleve selv at køre bil på den nye Motorvej, jeg orker ikke at køre i bil til Herning, det kan simpelthen ikke betale sig.
Ønsker man en tur til Herning Centret, er det 10 gange nemmere at tage toget, og så med bus nr. 7 fra banegården og ud til centret. 

Jeg tog mit fine Festina ur med, jeg købte da jeg fyldte 50. Nu har det lagt længe nok uden at virke, der skulle blot nyt batteri i. Mens det blev skiftet, gik jeg en runde i Herning Centret.

Der sker jævnligt noget på Center Torvet, således også i dag. Her kunne man opleve hvor ledes en krig blev ført i middelalderen, det var vældig sjovt at stå og kigge på.
Det var nu sjovt at se hvordan ungerne tog det, jeg havde forventet de begyndte at vræle over de ret så brutale kampe. Men dagens børn er vant til at se noget der er meget værre, på deres computerspil, så de tog det faktisk forbavsende roligt.

Jeg skulle hen til brilleforretningen Thiele, der var tilbud på Ray-Ban solbriller, hele 25 % var slået af prisen. Jeg fik det her seje par til 1098 kr., så nu er jeg klar til vi forhåbentlig  også i år får en lækker varm sommer. 

Inde i Guld forretningen købte jeg dette Tommy Hilfiger armbånd til 498 kr.
Og var henne hos Kaufmann for at kigge på Tommy Hilfiger tøj, det er fandeme det irriterende ved Kaufmann og MR., at det Tommy Hilfiger tøj de har i butikkerne er det kedelige, det virkelig fede kan kun købes på hjemmesiden. 

Jeg har ellers det motto at jeg ikke køber mit tøj på Nettet, men der er to skjorter, en kasket og et par bukser jeg VIL EJE, så jeg er nød til at bøje mig, og så prøve at bestille det hjem over Nettet. 

Når man ikke kunne købe tøj, gik jeg forbi Markus, og der fik jeg øje på disse sko, kun 500 kr.

Og fik hentet mit Festina ur, der nu virker igen.

Jeg sluttede min tur i Herning Centret af med, at spise hos Cafe Fry; Mexicansk pandekage med kødsovs og chips, og en stor fadøl.
Og så var det med bus nr. 7 tilbage til banegården, og toget hjem til Struer.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar